lördag 31 januari 2009

You're on my heart just like a tattoo...


Here it s, went to the tattooer on tuesday, got an appointment on friday, and at two o'clock yesterday I got it, and I love it!

Lurad, nästan. Rädd blev jag iaf, en ringde igår och sa att jag gått vidare i en typ fröken sverige tävling,,,, yeah right, like that's gonna happen. Lite övertrött och flamsig som alltid tog jag allt som sades halvhjärtat och svarade men la på efter en stund. det var min moster som hade hittat på ngt, (surprise.. NOT) trots att hon inte sa det rakt ut så vet jag att det var hon ,.. mn lilla lurga moster där xD

nästa händelse var utgången till Arena med, Jessika, Therese och Kellie. Jisses vad varmt det blev att att dansa! Men det var kul, och svettigt. :P

Sov hos Jessika men tog 7.55 bussen i morse och ligger nu och kollar på 90210 :D snart plugg( lr/och träning!)

XOXO
Remember to smile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar