tisdag 27 januari 2009

Ah satt uppe till två inatt och skrev TOK, blev inge bra men whatever. PÅ morgonen var halsen lika smärtsam som de andra dagarna och mådde allmänt kasst. Mamma övertalade mig att stanna hemma och sova bort min förkylning, vilket jag även gjorde efter att jag först åkt till skolan för Psykologin och TOK skull.

Väl hemma så sov jag, i 3½ h (!). JÄTTE härligt verkligen. Så jag var pigg när Ninni ringde och frågade om jag ville med till Atleten för lite styrketräning. Så klart jag följde med, älskar ju att träna men får ju inte ta i för hårt, man vill ju inte skada kroppen mer än nödvändigt. Men vi var flitiga trots mycket tjejsnack :D

det komiska är ju att jag inte ens kan gå till gymmet utan att få positiv upmärksamhet, låt mig citera från smset - "var bara tvungen att säga att du är GRYMT FIIN!".... Kul att höra när man känner sig snarare motsatsen, små förkyld och eländig xD

Men men längtar till FREDAG!!! Vad som händer då, det får ni se.

XOXO

SMILE !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar