fredag 23 januari 2009

Long time, no see


Länge sen jag skrev nu, men det blir lätt så när man har huvudet bland molnen. :D

För att sammanfatta vad som hänt den senaste tiden tänkte jag göra en lista;

1. Sov knappt överhuvudtaget förra veckan, jisses vad jag mådde dåligt, men när man är i Torsby behöver man inte göra annat än att sova, vilket var OTROLIGT skönt :D
2. Simmade 60 längder förra fredagen :D Rätt härligt..
3. Blev riktigt förkyld, men nu är jag snart frisk tack och lov. Åt ju penicillin nästan precis två veckor innan jag blev förkyld. Just my luck :/
4. Skola är så tröttsam. Men vad gör man inte, har en uppsats i TOK och en labbrapport i biologi tills på måndag.

5. Har skaffat mig en Balklänning nu:D Älskar färgen, det matchar mina ögon perfekt!
6. Bestämt mig för att åka på orienteringsresa till Alsace i påsk :D LÄNGTAR!!!
7.Är nu i Stöllet hos pappa, ska på 20-års fest imorgon, mest för att jag vill träffa Linda och umgås med min vän som jag aldrig ser längre:D
8. Sist men inte minst, mina kärleksmums are to die for! . Lr iaf är det dubbelt beroende framkallande. En socker/koffeinbomb kan man säga.

Det var det det, ska föröska skriva lite oftare, och inte bara om vad som händer i mitt liv utan även mina tankar och åsikter som bara vill komma ut i skrift. :D


XOXO
Knowledge is power, Ignorance is bliss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar