söndag 25 januari 2009

Sunday..


Så var det söndag igen då... ah vilken mardröm. Måste skriva uppsats och labbrapport :/

Men men, igår var jag på Idas 20 års fest. Det blir ju så kul som man gör det så det var väl det jag siktade på. Jag hade inte så höga krav på kvällen utan jag hade först tänkt att jag skulle vara tråkig. Men istället efter lite alkohol så blir ju mitt vanliga jag. Med mitt vanliga jag menar jag att jag är "a social butterfly", försöker iaf. Pratar med nästan alla, alltid (!) glad och med det ingår det ju såklart att jag säger fel saker, vilket också gör det pinsamt när jag sen tänker över vad jag sagt. Hihi men what's done is done and life's too short for regretting minor (yet irriating) mistakes.


I dance with no rythm
I walk with a smile
I act like a flirt
but don't get it myself

I thought I was alone
I thought I was too weird
I thought I was too screwed up
but I guess I'm not


I have you round my finger
to do what I want
But I am too tactless
I dropped the string
I lost you

As time pass
I think and ponder
I dream and wish
That the next time
I can see somthing
in your eyes,
that you like me too

but until then
I can stop
look around
for the lingering stares
at me, at me
It's strange
but I'm number 1

Lite lätt värdelös sådär, haha but who cares

XOXO Live for the day !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar