söndag 1 mars 2009

Coming to an end


Onsdag- Trysil tack å Lov att Anna var med. VArför kan man inte bara lägga pengarna på en utlandsresa till typ Grekland? XD Love Greece!

Torsdag - Utgång med tjejerna- härligt att få dansa igen. Har verkligen saknat det. Bjuden på två drinkar mums

Fredag - Utgång igen med tjejerna. Inte lika roligt men fortfarande kul. Skrattade en hel del åt Sebastian so skuttade omkring på dansgolvet :P och de hemskt dumma Stockholmarna som än en gång bjöd oss på drinkar och kom inte ens ihåg att dom såg oss kvällen innan! Säffleborna kom iaf ihåg oss, tom att jag e från Stöllet oxå. Attans! xD

Lördag - Hemma kväll med Anna med tränade själv. Han var inte där denna gång.

Söndag - Jessica hälsar på och vi var till gymmet, han var inte där denna gången heller, sen blev det kladdkaka :D haha vi förstör för oss själva xD

Nu blir jag utfrågad av min 11 åriga kusin från Norge om när jag ska skaffa pojkvän. Haha hon tkr inte att jag flörtar tillräckligt mycket.

Så illa är det väl ändå inte. Inte mitt fel att jag är värdelös på att flirta, eller jo men jag är för feg helt enkelt. Nej nu ska jag fortsätta med mitt jobbsökande så jag förhoppningsvis får jobb efter skolan.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar