onsdag 18 februari 2009

No no no...


Ah hur dåligt kan ett prov gå egentligen?? Jag failade TOTALT!!!!!"! Isch vad frustrerande, men jag har mitt sätt att bli av med frustrationen. Träning! Nästan det första jag gjorde efter att jag kom hem igår var att springa en sväng och sen raka vägen mot gymmet. Tror aldrig jag skrivit så dåligt på ett prov, men det var ju kemi och jag hade inte ätit sen klockan 7 den dagen (fråga mig inte varför jag inte åt lunch) och provet började 12 och slutade 16.00.

Idag å andra sidan har jag inte orkat plugga inför Psykologi proven imorgon. Har däremot åkt längdskidor en mil och ska dra till gymmet lite senare. Måste passa på för imorgon ska jag inte träna utan vila ut mig inför Kortvasan på fredag. Längtar inte.

Nej nu måste jag plugga annars kommer jag faila på ännu ett prov:S, det kommer jag nog göra ändå men betyget kanske kan bli bättre om jag faktiskt försöker komma ihåg något. Visst e jag positiv, Not! Längtar till gymmet nu.. .

... och en semla ;P

XOXO

PS. Bilden är från deviantart.com men jag har en precis likadan miniräknare. Precis som resten av skolan å en massa andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar