lördag 7 februari 2009

Home Alone

Ah tystnad...
Har varit ensam hemma sen i torsdags och det har varit så himla skönt! Har spenderat det mesta av tiden till att se på Benjamin Button, Fool's gold, 90210, Skins (så bra e det!), och Private Valentine. Så nun har jag lite skuldkänslor eftersom jag inte har pluggat på Biochemistry & Medicines and drugs inför Mocks Paper 3 på måndag :S. Not good!
Det som förvånar mig mest är att jag inte har fått de starka känslorna av ensamhet som alltd brukar dyka upp nästan samma dag som jag är ensam. Okey, jag blev lit känslosam igår, men då var jag så trött att jag sov halva dagen.

Bortsett från detta så har jag ju tränat. Chockerande.. Not. vet inte riktigt om jag skulle säga att min två timmars promenad igår och två timmars promenad idag är riktig träning men avslappnande var det åtminstone:D. Sen var jag ju till gymmet också. Härligt!! Lika kul varje gång när man ser att någon faktiskt kollar när man är där. Men jag ska väl inte säga att jag inte kollar, för det gör jag ju såklart. Vem gör inte? Och förresten bara för att man kollar betyder inte alltid att man behöver vara intresserad heller. det kan ju faktiskt vara något som inte hör till det vanliga. Som jag t.ex. jag var enda tjejen där och tränade ensam.

The daily fortune cookie ; The secret to true love lies in true friendship.


xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar