torsdag 19 februari 2009

Äntligen Torsdag och sportlovet tar sin början. Jag och nya Cosmo sen är det sömn som gäller.

Med tanke på det lilla jag faktiskt pluggade innan provet så blev nog resultatet rätt hyfsat.. hoppas jag.

Om sanningen ska fram så är jag så fruktansvärt trött på allt plugg. Jag sneglar på högen med skolböcker vid sidan på mitt skrivbord och önskar att mardrömmen kunde försvinna och att det är eftermiddag den 22 Maj. Alla exams gjorde med hyfsat bra resultat. Min dröm.
Nej skolan är inget vidare, men det är vännerna man vill träffa. Önskar att jag är hemma i tid imorgon så man kan gå ut med tjejerna. Var några veckor sen sist. Och sen gymmet och eventuellt simma på lördag bara för att se om någon e där.. hmm...

Jag vet inte om det är pga mental utmattning eller om det är träningen, men jag känner mig så lugn inombords. Ensamhet finns där också men det är för att jag nästan isolerat mig själv i tre veckor och har ett kärleksliv lika levande som en sten i öknen. Ensamheten kommer jag nog bli av med så fort jag ger mig ut med Jessika och Malin igen.. :D

Our past, our expectations and the expectations of others lead us through most situations, but sometimes something intervene leaving us disoriented and lost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar