tisdag 30 december 2008

Trouble and Joy

Å så var det ännu en tisdag....
Men snart ska jag å mamma bort å träna och sen fara mot torsby, kuligt:D

Imorgon blir det träning och solning med Mamma men när hon börjar jobbar hämtar min kusin mig å så åker vi ännu längre upp i norra värmland. Vi ska ju trots allt fira nyår i Branäs. Hoppas att det blir askul iaf trots mina halvt onda aningar.

How many times can I possibly make the wrong decision?
Seriously why do unavailable guys get a "thing" for me? Is the reason sex or something deeper?, Hah, the answer is sex which they probably won't get from me anyway as I don't sleep with unavailble guys! Sorry boys but you have to walk the mile before you can get that far with me. Make me fall in love and I'm yours, but remember it's not that easy, you will have to put in a little effort to make this girl fall.
I'm tired of getting guys who can walk half a mile but then suddenly disappear, as if they would have fallen in a black hole or something.

iaf den Januari 3 har jag bestämt mig för att kolla på nattcupen i Torsby å heja på Nordvärmlands FF! :D Hoppas det blir skoj, fast det beror kanske lite på oxå hur det går imorgon eftersom jag har ett val mellan två killar att göra ... Wish me luck snälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar