måndag 29 december 2008

Yes, it's the first time...

... eller ja kanske inte. Hade en annan blogg men glömde ju alltid bort att skriva ;P. hihi. Det ska det bli en ändring på hoppas jag.

Kan ju börja berätta om vad jag kommer hitta på med denna första dag som ny bloggare.
  1. Ska åka hem till Forshaga om några timmar, får skjuts av en ny vän, och ja det är en kille:D
  2. Behöver verkligen träna idag så jogging i 10-15 minus kommer det bli om nån timme .. brrr...
  3. Borde plugga, men nja, jag vill inte! Har TOK-uppsatsen, hitta nån artikel lr liknade för en TOK- muntlig redovisning, skriva min del av ett psykologi grupparbete och göra en labb i biologi om antingen djurens beteende eller människokroppen. Några uppslag någon?

För de som kanske inte vet vad TOK är så står det för Theory Of Knowledge, ett obligatoriskt IB- ämne. IB står för International Baccalaureate som jag pluggar sista terminen på just nu på Tingvalla gymnasiet i Karlstad. Bli inte förvånade om jag börjar skriva på engelska sen...:P



XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar